Paket från Sverige

Får någon vecka sedan kom ett paket från min familj i brevlådan. Egentligen skulle jag fått paketet på min födelsedag men det tog ca 3 veckor att komma fram.. det gjorde dock inget för tanken var god. Och vem älskar inte random paket på posten? 
Dessutom hade vi redan firat mig hemma innan jag åkte till Australien så det var extra kul med spontana paket!
I paketet låg två tränings tights ifrån märket stronger och ett brev som alla i familjen hade skrivit en text personligen till mig. Riktigt fina ord från alla. Jag blev riktigt rörd och erkänner att jag grät lite haha..

Blev så fruktansvärt glad när jag fick se träningsbyxorna! Har alltid pratat om att köpa ett par. Nu har jag två!

Tack snälla mamma, pappa, Anton, Adrian och Alvin för tightsen och era fina ord! Jag älskar och saknar er väldigt mycket. 
Vi syns snart. Puss och Kram /Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: