Workout

Eftersom dagen har vart i full rulle så passade jag äntligen på att träna idag. Dammade av mina träningsskor som har legat under sängen en hel månad. Fy skäms. 

Det ligger en park 200 meter ifrån vårt hus som är ett perfekt tränings område och perfekt för löparen som vill kombinera perfekt gräs underlag med asfalts vägar. En Väldigt välskött park.
Det är 1 km exakt om man springer runt parken. 

Det var perfekt väder att träna i, ca 28 grader, och stjärnklar himmel.
Linda låg mitt i parken och tränade styrka medan jag sprang runt, runt, runt parken.
För att inte ha tränat på 1 månad så lyckades ja springa 6 km utan att stanna och på ca 30 minuter. Spagetti ben! 


Rekommenderar appen runkeeper för er som inte har den! Appen räknar ut hastighet per kilometer, tid, distans och massa andra detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: