1 Februari

Back again! Haha nu är de veckohandling igen och det betyder wi-fi! Jag har nog aldrig känt mig såhär fri från sociala medier(känner mig som en grottmänniska).. Inte så illa faktiskt! De dåliga är att man inte kan kontakta någon hemma. Mamma har säkert gått i taket. De var de sista hon sa till mig innan jag åkte - hör av dig varje dag! 

Linda har dock internet med sitt nya simkort medan min såklart ska krångla. Klagar inte som sagt. Men nu vet ni - jag lever. 

Vädret har inte varit med oss dem två senaste dagarna. Jag och Linda har suttit inne och kollat film i två dagar nu. I sällskap av Brent och Ash några gånger. Det verkar bli en tredje idag.
Man blir lite handikappad av regnet för man kan inte göra något - eller orkar. 
Det var lite bättre väder i lördags dock och då hade vi BBQ här hemma med Ash och hans nära vänner. Då provade jag och Linda känguru kött för första gången. Jag var inte så förtjust i de men det gick absolut ner. Dem är höjdare på att grilla här nere och deras marinad är inte att leka med! 

Bild från i torsdags när jag och Linda tog hundarna till parken. 


Vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: