Tillbaka i Perth del 1

Hej alla ni underbara läsare som har hållit bloggen vid liv! Jag har varken orkat eller haft den tiden jag behöver för att skriva mina inlägg på sista tiden. Jag hoppas iallafall jag får tillbaka motivationen att fortsätta blogga annars så får ni överleva med enbart Lindas blogg framöver.

Kommer ni ihåg att jag nämnde bilresan ner mot Albany? De äventyret gjorde Linda och jag hela förra veckan. Också därför bloggen stod stilla..
Jag ska försöka summera den resan i uppdelade inlägg så det inte blir för mycket på en och samma gång. 

Välpackad bil.

Vi började iallafall packa på söndagen förra veckan för att sedan sitta i bilen dagen därpå mot Albany. En bilresa på ca 4 timmar. 
Istället för att åka direkt ner till Albany övernattade vi i bilen på en parkering i Stirling Range national park. Vi fick vittna till både en magisk solnedgång och soluppgång bland dem fina bergen. Det var blandade känslor att sova i bilen. Första natten i bilen sov jag knappt något alls. Vaknade och höll tummarna att klockan skulle vara morgon men möttes av att det bara hade gått en timma sedan jag somna. Det kändes som den längsta natten någonsin.... Dessutom pratar Linda i sömnen så hon mumlade fram någonting om att det stod någon utanför mitt fönster - längsta natten någonsin som sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: