Birthday girl

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! Fyller hela 20 år. Tiden går för fort.. Men måste ändå säga att det finns några fördelar med att fylla 20 - man kan köpa alkohol på systemet, gå in på dem flesta nattklubbarna och att körkortet inte är på prov längre. 

Jag och Linda har planerat in lite grejer för idag. Här nere känner jag inte för att festa på min 20 års dag utan jag vill kunna lägga mig i sängen ikväll och känna att "det har varit en trevlig dag" känsla. Vuxenpoäng till mig. (Vi kanske festar till det i helgen istället)
Nu efter frukosten så blir det tårta och sedan ska åka in till Perth och spela minigolf. Vi tänkte också luncha i Kingspark lite senare och ikväll gå på bio. Ska bli supermysigt! 


Jag är också väldigt glad att jag får spendera den med ingen mindre än Linda, min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: